HomeMâncăruri cu legume

Mâncăruri cu legume

Ţelină pane

Reţeta de ţelină pane am facut-o prima dată în 2011, după ce am auzit la prieteni de acest fel de mâncare simplu. Conţinutul mare de vitamine şi minerale ajuta organismul la curăţare şi dezintoxicare. Deasemenea rădăcina de ţelină conţine mult acid folic.

Etichete , , Lasă un comentariu

Cartofi cu rozmarin la cuptor

Cartofi cu roz marin la cuptor este un fel de mâncare cu iz mediteranean având în vedere că se foloseşte ca condiment principal rozmarinul proaspăt. Usturoiul cât şi rozmarinul dau o aromă foarte plăcută, iar legumele, în special cartofii, îşi păstreazaă textura moale pe interior deşi sunt crocanţi pe exterior.

Etichete , , Lasă un comentariu

Iahnie de fasole

Iahnia de fasole, varianta vegetariană (fără afumătură), se poate mânca in orice sezon, având proprietăţi benefice pentru organism, fiind un substituent al cărnii pentru cei care sunt vegetarieni. Deasemenea fasolea conţine foarte multe fibre, iar în combinaţie cu sucul de roşii folosit la iahnie, reprezintă un complex bun de vitamine.

Etichete , , Lasă un comentariu

Ardei umpluţi cu nucă

În afară de ardei umpluţi cu carne (tocată) există şi varianta vegetariană a lor şi anume ardei umpluţi cu nucă, nuca care împreună cu restul de legume îmbogăţeste paleta de vitamine si minerale. Încercaţi această reţetă de ardei umpluţi şi nu veţi regreta!

Etichete , , , , , , Lasă un comentariu

Musaca de cartofi

Musaca se poate face şi fără carne tocată. Încercaţi această reţetă de musaca de cartofi, cu brânză telemea şi veţi vedea cât este de uşor de realizat si gustoasă.

Etichete , , , , Lasă un comentariu

Cartofi copţi

Una din cele mai simple reţete care implică folosirea cartofilor este reţeta de cartofi copti. Nu e nevoie nici măcar să curăţaţi cartofii. Când nu aveţi prea multe ingrediente în casă, cartofii copţi sunt o soluţie la îndemână.

Etichete , Lasă un comentariu

Varză călită

Iarna, cand aveţi varza murată facută toamna, puteti folosi varza murată pentru a prepara această reţetă de varză călită. Complexitatea este medie, doar timpul de aşteptare e mare. Daca varza murată e mult prea acră atunci lasaţi-o in apa o oră şi/sau combinaţi-o ca în reţetă cu varză proaspătă.

Etichete , Lasă un comentariu

Sărmăluţe cu ciuperci

Această reţetă de sărmăluţe sau sarmale cu ciuperci reprezintă o alternativă vegetariană la reţeta clasică de sarmale cu carne tocată. Ciupercile sunt o foarte buna sursă de proteine, caroten, grăsimi, vitaminele B1, B2, C, PP, minerale gen calciu, potasiu, magneziu, fier.

Etichete , , , , , , , Lasă un comentariu

Cartofi cu cârnaţi la cuptor

Nu e neapărat o reţetă dietetică, însă cu siguranţă reţeta cartofi cu cârnaţii la cuptor este delicioasă. Cel mai bine este să folosiţi cârnaţi proaspeţi, făcuţi in casă, aşa cum s-au folosit şi la acest preparat.

Etichete , , , , , , Lasă un comentariu

Pârjoale din cartofi cu branză

Reţeta de pârjoale din cartofi cu brânză reprezintă un amestec de cartofi, brânză, făină şi ouă.

Etichete , , , , Lasă un comentariu
  • 1
  • 2