Home2010decembrie

decembrie 2010

Tort Alexia

Tortul Alexia este tortul preferat al copiilor, având in compoziţie multe lactate gen lapte, smântână, ouă. Pentru reţeta asta aveţi nevoie şi de pişcoturile de şampanie, reţetă pe care o găsiţi tot pe site.

Etichete , , , , , , , , , Lasă un comentariu

Savarine

Daca aveti forme de savarine puteţi urma această reţetă pentru savarine. Savarina e un desert simplu, uşor de preparat, apreciată de toată lumea.

Etichete , , , , , , , Lasă un comentariu

Mămăliguţă (mămaligă sau ‘polenta’)

Mămăliguţa este varianta româneasca a ‘polentei’, dar e mai tare ca şi compoziţie/textura. Ea trebuie fiartă minim 20 minute.

Etichete , , , Lasă un comentariu

Peşte prăjit

Dacă aveţi peşte proaspăt, o variantă este să îl prăjiţi. Pentru peşte prăjit şi nu numai, este bine să folosiţi un ulei rezistent la temperaturi înalte. Cea mai bună soluţie este uleiul de palmier care este stabil până la 230 grade faţă de cel de floarea soarelui stabil până la 160 grade si cel de masline pana la 180 grade. Uleiul de palmier il gasiti la orice hipermarket care se respecta.

Etichete , , , Lasă un comentariu

Sos de hrean

Un sos de hrean pentru diverse rasoluri. După cum se ştie hreanul e recomandat a fi consumat în special in sezonul rece, pentru că e un foarte bun medicament natural împotriva răcelilor, a sinuzitei. El contine săruri minerale ca magneziu, sodiu, calciu, potasiu si vitaminele B si C. El are şi substanţe cu caracter antibiotic şi deasemenea are rol de a creste pofta de mâncare, având efect stimulativ asupra aparatului digestiv.

Etichete , Lasă un comentariu

Rasol de peşte

Rasolul de peşte se face din mai multe legume şi dintr-un peşte cu carne albă, gen şalău sau păstrăv sau alt tip de peşte cu carne albă. Peştele cu carne albă conţine foarte puţină grăsime, calorii si colesterol, însă are minerale si vitamine benefice organismului nostru, de aceea recomand această reţetă dietetică de rasol de peşte.

Etichete , , , , , , , Lasă un comentariu

Saramură de peşte

Saramura de peşte este o specialitate ce este uşor de preparat şi se face într-un timp relativ scurt. Peştele proaspăt nu trebuie să lipsească din meniu, cel puţin o dată pe săptămână, fiindca mai ales peştele mai gras gen crap, somon, etc conţin grasimi nesaturate, ce se numesc acizi graşi nesaturaţi omega 3.

Etichete , , , , , , , , Lasă un comentariu

Sărmăluţe cu ciuperci

Această reţetă de sărmăluţe sau sarmale cu ciuperci reprezintă o alternativă vegetariană la reţeta clasică de sarmale cu carne tocată. Ciupercile sunt o foarte buna sursă de proteine, caroten, grăsimi, vitaminele B1, B2, C, PP, minerale gen calciu, potasiu, magneziu, fier.

Etichete , , , , , , , Lasă un comentariu